Monday 5 December 2011

diriku yang kini berada di alam laen

hari ini hari keempat aku berada di alam pekerjaan (praktikal)..sedikit demi sedikit aku belajar dari pekerja yang dah lame berkhidmat kat sini dan berpengalaman..dan kini aku dah semakin boleh adapt dengan situasi ini..staf-staf yang dalam ofis aku ni sumenye best-best..even hanya 3 org, ofis ni owez hepi and bising..dorang sume friendly..cume aku je yang sedikit pendiam..biase laa..eba kan PEMALU & PENDIAM..hahaha..kadang-kadang keje aku kat sini tgk tv je..haha..tapi biase la first2..memang la banyak relax..hehe..next week aku kena bertugas kat New Pacific Hotel coz ade kursus untuk Latihan Pembentukan Usahawan (LPU)..5 hari (11-16 / 12)..bos suruh aku stay and tido kat hotel tu,tapi aku tak nak..pagi aku pegy,petang aku balik la..agpun,rumah aku dengan hotel tu dekat je..15 minit je ak rempit..haha..k la, setakat ni jela dulu ea..papepun,aku rindu suasana di kolej..saat-saat bersama kawan-kawan..huhu..lurve u ols...!!!

2 comments:

Yuslizar said...

huuuu . , pandai da update blog , hehehe . .
buat la fb plak eba ! senang nk cntct ! ag pun eba bukan nye suka balas msg yus ! haha

syuhaiba mansor said...

hahaha...
eba bknnye xnk balas msg yus...
cume......keadaan yg tak mengizinkan...
eba tak mintak sume...
sume yg berlaku adalah takdir...