Tuesday 22 November 2011

final sem..

pejam celik pejam celik dah smpai final sem..
rase macam baru semalam je lapor diri kat kpm ni..
7/7/2009 adalah first day aku duk sini..jauh ngan family..
dari kelantan aku berhijrah ke melaka demi mengenggam segulung diploma disini.

perkara pertama yang aku kena tempuh kat sini adalah ORIENTASI ,
bile bercakap ttg orientasi ni, macam2 yang kite pikir kan?
takut kene buli la. yg pling gerun la dulu kn, kene rokol . .
macam2 la time orientasi ni kn ?

bile da start belaja, aku dapat mengenali kawan2 aku. .
ade yang dari tempat yg same ngn aku, kelantan , ade yg dari kedah , ade yg dari penang, selangor, pahang,
haisshhh, klo sebut kn ni, semua negeri dlm malaysia ade kawan aku. .

diploma, yup. . . aku student diploma, standard la 2 kalo assignment wat last minit,
kuiz , test , bace last minit jgk . .tpi kire ok la kn. .at least hntar jgk akhirnye..walaupun dapat markah sikit..haha..

lagi 2 hari aku ade kat kpmam ni barsama-sama dengan kawan-kawanku yang tercinta..huhu..
sedih rase nak tinggalkan kolej ni..terutama skali kawan-kawanku..huwaaaa...
tapi nak buat macam mane..contract aku dgn mara dah hmpir tamat..
apepun,,aku xkan lupekan semua kenangan yang aku lalui sepanjang aku di kpmam ni...
thanx a lot for my family, my lecturer, and all my frenzzz....lurve u ols...muuuuuuaaxxx!!!!=)

No comments: